PENGUMUMAN

CP telah berpindah ke blog baru iaitu CERITERA CHE' PIT.. NGEH NGEH NGEH..
http://che-pit.blogspot.com
Kepada semua pengunjung budiman, anda dipersilakan untuk ke blog baru CP.. Tiada lagi entry akan di post dalam TEMPURUNG KACA ini..
Terima kasih..

Pengikut Yang Dihargai

Saturday, May 9, 2009

Aku dan Sesuatu, Aku dan Diriku

Sopan santun jejaka idaman,
Senyum terukir bila disapa,
Dalam pantun cipta kemesraan,
Salam dihulur pembuka bicara..

Assalamualaikum, Salam Sejahtera,
Kepada semua moga ceria..

Hahaha, terasa seperti klasik ler pulak, tapi itulah pantun yang sering ku berikan di awal pengenalan apabila aku mengajar.. Salam buat semua.. sebenarnya masa aku study kat U dulu, memang ada blog tapi bila dah grad, terus berhenti.. lama gak tu, dalam 4 tahun lepas.. tapi sekarang entah kenapa, rasa terpanggil untuk ber blog kembali.. blog aku tiada yg istimewanya cuma aku sekadar berkongsi apa sahaja yang ingin aku kongsikan.. so here i am!

0 Catatan pengunjung:

 
type='text/javascript'/>