PENGUMUMAN

CP telah berpindah ke blog baru iaitu CERITERA CHE' PIT.. NGEH NGEH NGEH..
http://che-pit.blogspot.com
Kepada semua pengunjung budiman, anda dipersilakan untuk ke blog baru CP.. Tiada lagi entry akan di post dalam TEMPURUNG KACA ini..
Terima kasih..

Pengikut Yang Dihargai

Friday, December 25, 2009

Bengkel Pembangunan Koperasi Wanita

Bengkel ni sebenarnya kesinambungan daripada Seminar Pembangunan Koperasi Wanita yang telah pusat kami jalankan pada bulan 4 yang lalu bertempat di Hotel Mahkota, Melaka.. kehadiran waktu itu adalah 380 orang.. Oleh itu untuk bengkel ini, kami hanya memilih 50 org daripada 380 orang tersebut. Kami memilih mereka yang aktif dalam perbincangan semasa seminar supaya dapat melaksanakan resolusi yang telah dicapai semasa seminar tersebut.. CP terlibat sebagai penolong penyelaras.. Memang agak sibuk sampai tak menjenguk ke sini..



Bengkel ini telah dirasmikan oleh Timbalan Menteri kami (KPDNKK) iaitu Dato' Tan Lian Hoe.. Semasa sidang pleno dan sesi rumusan, "adik-beradik" kami yang lain, yang terlibat dengan gerakan koperasi (SKM dan ANGKASA) turut di panggil sebagai ahli panel.. Seronok masa ni sbb mengalahkan persidangan UMNO lak, ngeh ngeh ngeh.. Makcik2 ni ramai yang berani menghentam SKM dan ANGKASA.. tapi bukan hentam sebarangan.. Memang betul pun apa yg makcik2 tu bisingkan.. Tapi bukan pada kami, sbb kami hanya institusi pendidikan untuk ahli koperasi.. Berpeluh juga wakil SKM dan ANGKASA tu nak menangkis, ngeh ngeh ngeh.. sikit lagi nak buka gelanggang silat, haha..



Sebanyak 4 sidang bengkel, dimana koperator wanita di pecah kepada 4 kumpulan mengikut fungsi koperasi masing2.. CP jadi penolong moderator untuk kumpulan 2, moderator nya Pn Aishah.. Kesian akak2 dan makcik2 tu memerah idea.. bila dah penat, diorang berborak benda lain.. CP dgn Pn Aishah duk layan.. seronok gak sembang dengan depa tu..

Semua peserta yang datang, diberi penginapan percuma, makan percuma dan duit tambang balik.. Untung kan.. Di samping dibekalkan beg seminar, mereka juga menerima sehelai selendang yg canttik.. Hehe CP pun dapat..



beg dan selendang.. Yang biru ni CP nyer.. Hmm siapa nak? CP bukan pakai pun.. Sape nak sila angkat kaki yer, ngeh ngeh ngeh..

16 Catatan pengunjung:

Yunus Badawi said...

kalau saya mintakan utk emak adam boleh tak? hehehe

Yunus Badawi said...

Saya org pertama kali ni. Peluang cerahlah kot ngeh3x

ummi humaira said...

salam CP..
YB org pertama minta , tp dia mnt untuk mak Adam ,
tp akak org prmpuan prtama yg minta , ha camna , pikir2 kan lah... he he he
cepat poskan ni nk pakai hari pertemuan rkn2 PDKM..
he3x gurau jer.

Che' Pit said...

salam YB
hmm haah org pertama tapi x penuhi syarat, kena angkat kaki kalau nak, ngeh ngeh ngeh..

Che' Pit said...

salam kak ummi

hmm pun sama x penuhi syarat,, tapi akan dipertimbangkan lah, ngeh ngeh ngeh..

Yunus Badawi said...

saya angkat kaki sampai tergolek tadi CP tak nampak ke? hehehe

ummi humaira said...

itu ler , ptg td smpt tertido jap coz tunggu CP bg jwpn , jd letak kaki bg tinggi sikit ler , org prmpuan mana ler leh angkt tggi2 , nnt ank2 kata ummi dia dh ubah tebiat lak..

Shifu67 said...

ada ke yg pegang mouse terbalik kat situ... kalau ada kena pegang tangan diorang tu... ajar cam mana nak klik... ikut la nak guna jari yg mana, jari yg biasa guna... hehehe

SiNoMoSa said...

Salam CP,

Kena angkat kaki? ish3x..

sonata anak kancil said...

ok - saya angkat kaki ni....nampak tak? ke tak cam mana satu kaki, mana satu tangan ?

hahahhhaa nampak pun kaki terjuntai2 tu kat tepi tembok ....bak sini selendang tu!

Yunus Badawi said...

saya datang lagi dah tengah malam ni nak tengok selendang tu ada lagi ke tidak.

Emak Adam kata selendang tu matching dgn baju dia.

Aku angkat dua2 belah kaki ni.

sonata anak kancil said...

Khas untuk YB - Che Pit tolong tetapkan dasar = tak boleh mintakkan untuk orang ke 3 , so, YB tak layak!!! Sonata juga layak tau...

( ko jgn jeles YB )

afeezz said...

salam sahabat che pit : berapa banyak ngeh ngeh ngeh ngeh ngeh ngeh daa..... ngeh ngeh ngeh..

Ayah Zain said...

Salam CPm,

nampaknya ngeh ngeh ngeh CP ni tak menjadi trade markh bagi cp daaah

Che' Pit said...

shifu..

hmm takde lah ajar guna komputer.. hehe xde peluang nak ajar mcm na nak klik haha..

Che' Pit said...

YB, Kak Ummi, Cgu Sonata..

hmm alamak sengit lah pulak kali ni.. sampai 3 org yg angkat kaki ni.. Hmm tapi x aci lah sbb CP x nampak.. ckp jer, anak sedara CP yg tadika tu pun pandai, huhu.. Hmm keputusannya, biarlah CP letak je dlm opis.. Tapi sesiapa yg datang opis CP, CP akan bagi.. sementara stok masih ada lah, ngeh ngeh ngeh..

 
type='text/javascript'/>