PENGUMUMAN

CP telah berpindah ke blog baru iaitu CERITERA CHE' PIT.. NGEH NGEH NGEH..
http://che-pit.blogspot.com
Kepada semua pengunjung budiman, anda dipersilakan untuk ke blog baru CP.. Tiada lagi entry akan di post dalam TEMPURUNG KACA ini..
Terima kasih..

Pengikut Yang Dihargai

Saturday, May 9, 2009

Bengkel Kredit Mikro Bank Rakyat - Sepang

Hmm awal Januari lalu, buat pertama kali aku mengajar untuk bengkel ni bersama dgn biha dan kak zu. Kami bertolak naik burung kenari ku, hehe kereta kenari ku yang dah banyak berjasa tu. Bertempat di Hotel Seri Malaysia, Bagan Lalang, Sepang. Hmm aku rasa tu la 1st time aku ke Bagan Lalang..
So hari pertama tu aku ajar slot yang ke 2, tangungjawab dan halatuju. Hmm background peserta adalah para usahawan yang membuat pinjaman kredit mikro dengan Bank Rakyat cawangan Banting dan Shah Alam. Semasa sessi perkenalan, rupanya ada sekelompok peserta yang datangnya dari Balakong. Apalagi, berkenalanlah aku dgn mereka. Rupa-rupanya mereka tu semua duduk di sekitar taman perumahan aku di Balakong tu, hehe.. Ada yang buka bengkel kereta tapi tak pernah ler pulak aku ke bengkel kereta mereka.

0 Catatan pengunjung:

 
type='text/javascript'/>