PENGUMUMAN

CP telah berpindah ke blog baru iaitu CERITERA CHE' PIT.. NGEH NGEH NGEH..
http://che-pit.blogspot.com
Kepada semua pengunjung budiman, anda dipersilakan untuk ke blog baru CP.. Tiada lagi entry akan di post dalam TEMPURUNG KACA ini..
Terima kasih..

Pengikut Yang Dihargai

Saturday, May 9, 2009

Young Graduate Trainee (YGT RHB)

Hmm baru jap tadi aku belek2 blog DJ dgn hudd.. Dua orang kawan merangkap adik masa kami sama2 dalam program Young Graduate Trainee @ YGT di RHB Bank. DJ sekarang sambung master kat oversea. Hmm teringat kenangan kami 6 bulan bersama. Sudah tentu pelbagai suka duka yang kami tempuhi.. Tupai merah? Gelaran pada trainer yang kami tak berkenan langsung. TC Lim "young ciku".. Mr Zack "Kaber hero Kaber zero" dan few other names yang aku dah lupa.

Kepada mereka2 yang telah gugur, termasuk aku, bob, zamri, malek, nisa, dayah, diana juniza, aimi, laila, hmm sape lagi ek? luper ler pulak.. Semoga berjaya dalam apa jua bidang yang kita semua ceburi..

Kepada mereka yang masih RHB Dihatiku; faizul, renny, masni, kavitha, huda, nasir, rubie, doris, nabila, ailina dan sesiapa lagi yang berkenaan, semoga ketabahan anda semua akan berkekalan.. Salam ingatan dan salam mesra dari abg long korang ni..

1 Catatan pengunjung:

Anonymous said...

Boleh cerita sikit, young graduate trainee ni kerja macam mana?
Department mana?
Kerja kat branch ke atau kat rhb centre?

 
type='text/javascript'/>