PENGUMUMAN

CP telah berpindah ke blog baru iaitu CERITERA CHE' PIT.. NGEH NGEH NGEH..
http://che-pit.blogspot.com
Kepada semua pengunjung budiman, anda dipersilakan untuk ke blog baru CP.. Tiada lagi entry akan di post dalam TEMPURUNG KACA ini..
Terima kasih..

Pengikut Yang Dihargai

Monday, June 8, 2009

TOT - Training of Trainers

Hmm pada 2-5 Jun yang lepas, aku diarahkan untuk menghadiri kursus Training of Trainers aka TOT bertempat di Glory Beach Resort, Port Dickson. Hmm kursus ni sebenarnya untuk meningkatkan lagi ilmu pengetahuan kami kepada topik-topik yang terkandung dalam Kursus Wajib atau kod kursus nya ML100.. Kursus wajib ni khusus kepada para Ahli Lembaga Koperasi (ALK) yang baru dilantik.. Jadi kebanyakan peserta yg datang kursus ni dari golongan yang berpengalaman dan berusia.. Oleh itu amat perlu bagi kami untuk menguasai topik-topiknya untuk menangkis segala soalan dan pertanyaan yang ditembak tak kira dari kiri kanan depan belakang atas bawah..


Forum 1 Shamsul, Ros, Wani n Kak Najmah.
Kami dipecahkan kepada 4 kumpulan dan setiap topik (ada 6 topik) setiap kumpulan akan menghantar wakil untuk membentangkan secara forum.. hahaha hampeh, kena tembak dgn bos sendiri, kui kui kui.. berdesing, aduhhhh..

Forum 2 Kak Imah, Haslinda, Hazalinda, Hazilina
(hehe nasib baik aku tak join forum 2 ni, kalau tak, cukup 4 H)
Ada 6 forum, turn aku forum ke 3, sesi malam nyer, siap kena jadi pengerusi forum lagi.. so cukup lah gambar 2 forum tu jer, nanti tak cukup lak space nak buh banyak2, haha..

0 Catatan pengunjung:

 
type='text/javascript'/>