PENGUMUMAN

CP telah berpindah ke blog baru iaitu CERITERA CHE' PIT.. NGEH NGEH NGEH..
http://che-pit.blogspot.com
Kepada semua pengunjung budiman, anda dipersilakan untuk ke blog baru CP.. Tiada lagi entry akan di post dalam TEMPURUNG KACA ini..
Terima kasih..

Pengikut Yang Dihargai

Thursday, August 27, 2009

MTCP@Perak

Hmm minggu terakhir, kali ni kami bawa depa jalan2 jauh sikit.. 4 hari outstation ke utara.. So destinasi pertama kami ialah singgah di Rapat Setia, Ipoh.. Melawat satu koperasi iaitu Koperasi Perumahan Melayu Kinta Berhad.. Apa yg spesial nye koperasi ni, ada pada nama.. MELAYU.. ahli2 nya terdiri daripada warga Melayu sahaja dan merupakan salah satu koperasi yg berjaya.. aktiviti utama koperasi ni adalah pembinaan rumah kediaman.. tak banyak koperasi yang menjalankan aktiviti sebegini.. asyik2 koperasi kredit sbb org kita ni mmg suka berhutang..

Hmm siap ada Dewan Orang Ramai lagi tu untuk kegunaan orang awam.. setelah penerangan dan sesi soal jawab, kami semua telah di bawa ke dewan tersebut untuk di jamu makan tengah hari dan jamuan makan buah-buahan tempatan.. macam2 ada.. durian, duku, longan, mangga, rambutan.. Alhamdulillah, kenyang dan puas dpt makan buah2 tu.. terima kasih daun keladi yer..


peserta sedang asyik mendengar penerangan dan sesi bertukar pandangan dan idea


dewan orang ramai milik koperasi.. sumbangan kepada masyarakat setempat



haha tinggal kulit jer, habis licin.. tu pun durian dah banyak kali tambah stok

0 Catatan pengunjung:

 
type='text/javascript'/>