PENGUMUMAN

CP telah berpindah ke blog baru iaitu CERITERA CHE' PIT.. NGEH NGEH NGEH..
http://che-pit.blogspot.com
Kepada semua pengunjung budiman, anda dipersilakan untuk ke blog baru CP.. Tiada lagi entry akan di post dalam TEMPURUNG KACA ini..
Terima kasih..

Pengikut Yang Dihargai

Wednesday, August 26, 2009

MTCP@Sightseeing KL

Hmm sabtu minggu pertama, kami membawa mereka untuk sightseeing Kuala Lumpur.. Antara tempat yg di bawa adalah Istana Negara, Masjid Negara, Butik Coklat dan Butik Batik, dan kemudian ke KLCC.. Mereka dilepaskan untuk berjalan2 di dalam KLCC sebelum berkumpul kembali pukul 2.45 pm untuk ke Skybridge KLCC tingkat 42.. hmm leceh gak nak jaga orang dewasa ni, hehe..

berlatar belakang kan KLCC

Istana Negara

Berkumpul kembali untuk naik ke Skybridge KLCC

4 Catatan pengunjung:

Kak As. said...

salam pijal,

selamat berterawikh dan qiamullail.

ada masa releks dan ada masa sibuk. inilah kecantikan hidup.
Allah suka yg cantik.

Che' Pit said...

salam Mak As..

salam ramadhan dan tarawih..
InysaAllah..

Hanis said...

salam,

pijal...bila ade acara2 cam gini laaa indirectly kita pon baru nak p berjalan2 negara kita sendirikan...kot dak, nama aja kita dok di bumi malaysia nie...dok KL...cam cheq..tak penah p menara KL tu..KLCC emmm tah bila tahun cheq p...huhuhu..pulau pinang tu...emmm seumur hidup cheq p sekali aje...tu pon semlm...sbb kenduri arwah pak sedara..kot dak..tak sampai2...huhuhuu...yg cheq tau...seremban..shah alam..kenala jaya...

Che' Pit said...

salam hanis,

tul tu.. kalau tak, cheq pun tak dapat rasa naik Skybridge KLCC tu.. sejarah tu, naik skybridge tertinggi di dunia.. hehe.. org luar dah rasa, kiat sdiri tak pernah kan..

 
type='text/javascript'/>