PENGUMUMAN

CP telah berpindah ke blog baru iaitu CERITERA CHE' PIT.. NGEH NGEH NGEH..
http://che-pit.blogspot.com
Kepada semua pengunjung budiman, anda dipersilakan untuk ke blog baru CP.. Tiada lagi entry akan di post dalam TEMPURUNG KACA ini..
Terima kasih..

Pengikut Yang Dihargai

Monday, June 29, 2009

Aku terima nikahnyer..

Pasangan yang baru dinikahkan

hehe sempat lagi berposing

Alhamdulillah, selamat dinikahkan oleh bapa pengantin perempuan dengan sekali akad jer.. Hmm ada satu ayat tok kadi tu, menusuk kalbu, "tanggungjawab suami untuk membawa isteri dan keluarga ke syurga".. aduh beratnya rasa bila dengar kata2 tu, tu yang buat aku rasa makin tak sedia, huhu.. besar tanggungjawab sebagai seorang suami dan bapa..

p/s masa nak nikahkan pengantin, bapa pengantin perempuan yang terlebih gabra.. siap minum air dulu sedangkan bakal penganti lelaki tu terkulat2 je tgk bakal bapa mertua dia minum..


Salam Takzim,

4 Catatan pengunjung:

Atikah said...

Salam sazalie...

Selamat Pengantin baru buat kawan sazalu tu... semoga Allah memberi barakah kepada mereka berdua...

Tgk entry aku terima nikahnya, ingatkan sazalie yang nikah... ropenya kawannya...

afisazlie said...

hehehe lebih kurang ler sbb masa tu
mmg sy ada kat sebelah dia, hehe..
saja amik feel.. kalau sy yg nikah, gerenti sy ajak semua kawan2blog, hehe..

semoga mendapat berkat mereka, hehe.. mana taukan kot2 pasni turn sy lak..

Azemi Ali said...

Salam

Nabi kahwin umur 25 tahun. Sekarang Sazli dah 28. Rugi kahwin lambat..

By the way Atikah is available..hahaha..ya ke?..

afisazlie said...

hmm nak wat mcm ner che mie, belum ada jodoh.. sy tunggu che lie kawan dulu.. kang kata langkah bendul lak, hehe..

hmm Atikah? hmm no komen, hehehe..
pandau masak kek dia tu che mie.. kek coklat..

 
type='text/javascript'/>