PENGUMUMAN

CP telah berpindah ke blog baru iaitu CERITERA CHE' PIT.. NGEH NGEH NGEH..
http://che-pit.blogspot.com
Kepada semua pengunjung budiman, anda dipersilakan untuk ke blog baru CP.. Tiada lagi entry akan di post dalam TEMPURUNG KACA ini..
Terima kasih..

Pengikut Yang Dihargai

Thursday, June 11, 2009

KPDNKK

KPDNHEP kini dikenali KPDNKK
11/06/2009 3:24pm

KUANTAN 11 Jun – Sektor koperasi diletakkan di bawah Kementerian Perdagangan Dalam Negeri dan Hal Ehwal Pengguna (KPDNHEP) selepas Kementerian Pembangunan Usahawan dan Koperasi dimansuhkan pada Mac lalu.

Berikutan itu, KPDNHEP kini dikenali sebagai Kementerian Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan (KPDNKK) berkuat kuasa serta-merta.
Nama baru KPDNHEP itu diumumkan oleh Menterinya, Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob di Jabatan Penyiaran Pahang di sini hari ini.

Ismail Sabri berkata, nama baru kementeriannya dipersetujui Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak pada mesyuarat Kabinet semalam.

Beliau berkata demikian kepada pemberita selepas merasmikan Koperasi Bela Rakyat (Kobera) di Jabatan Penyiaran Pahang hari ini. - Utusan

2 Catatan pengunjung:

CM said...

salam

sazlie ooi,sakit kepala lah baca fakta n info cam tu,nk mengajar jer ko cuti2 ni..bila yer nk bukak balik kedai karoake versi "klasik nasional"..cikgu nk nyanyi lah..lagu saloma ker,ahmad jais ker,SM salim,Rafeah Buang ker..bukak balik ek..studio ko dik!!

Che' Pit said...

hehehe bukan per, dah mmg itu isu hangat kami ni, para pendokong gerakan koperasi di malaysia ni.. tu nasib baik tak buat ulasan lagi. kalau buat makin poning ler kepala cikgu tu..

 
type='text/javascript'/>