PENGUMUMAN

CP telah berpindah ke blog baru iaitu CERITERA CHE' PIT.. NGEH NGEH NGEH..
http://che-pit.blogspot.com
Kepada semua pengunjung budiman, anda dipersilakan untuk ke blog baru CP.. Tiada lagi entry akan di post dalam TEMPURUNG KACA ini..
Terima kasih..

Pengikut Yang Dihargai

Sunday, July 19, 2009

Akibat Pergaulan Bebas

Hmm ini lah akibatnyer akibat pergaulan bebas.. Jadi kepada semua, berhati2 lah dan beringat2 lah serta berwaspadalah agar jangan terlalu bebas pergaulan tu.. takut2 nanti jadi mcm tu.. hmm sape yg susah??

7 Catatan pengunjung:

apiz hensem (aku yg hensem bukan ko) said...

aper kite nak panggil anak mereka tuh?

hanis said...

Salam...

terkedu melihat gambar tu....kalau binatang, kita tak leh nak kate ape...mereka tiada akal fikiran....jika manusia? emmmmm

afisazlie said...

salam apiz

zebra + horse = zese.. mcm tak sedap jer

horse + zebra = horbra.. ish mcm sedikit sensitif lak bunyi nyer..

kalau arnab + kambing, tau lah cheq jadi apa.. = arkam, hahaha

afisazlie said...

salam Hanis,

tulah pasal.. tapi kdg2 manusia ni lebih teruk daripada binatang kan.. lahirkan ank, pastu buang merata.. binatang yg tak berakal pun reti sayang anak..

apa punya manusia lah yg buang anak kan..

cikgu mas said...

ha,ha,ha...masuk ke kelas pun cikgu tergelak..mengenangkan entry sazlie ni...pasai apa lak pergaulan bebas???depa kahwin campur lah..

lainlah kalau kahwin melayu sama melayu tetiba anak mata biru rambut perang,itupun tak leh tuduh2 kena check DNA dulu.

kita cuba nama melayu lak
kuda+kuda belang=belangkud...he,he ok tak????,,,horbra tu,hmmm tak sedap bunyi dia org pompuan marah!!!

apiz hensem (aku yg hensem bukan ko) said...

jgn katekan binatang yg tak berakal, harimau dan singa yg ganas tu pon tak buang or makan anak dia sendiri..

owh... kuda kah itu pijal.. ku sangkakan keldai. Keldai + Kuda Belang = Kelang

afisazlie said...

hehehehe maaf lah, cheq tak berniat nak melucah atau apa, tapi teringat masa cheq kecik2 dulu, adalah sedara cheq ni bagi soalan teka teki berbunyi mcm ni "byk2 binatang, binatang apa paling seksi?"

haa jawab2, jawab..
nak tau apa jawpan dia? (jawapan dia ek, bukan cheq) ----> ZEBRA.. kenapa? sbb buka ZIP namapak BRA..

hehehe sori, ni bukan nak mencarut atau apa, ni mmg kisah benar..

 
type='text/javascript'/>