PENGUMUMAN

CP telah berpindah ke blog baru iaitu CERITERA CHE' PIT.. NGEH NGEH NGEH..
http://che-pit.blogspot.com
Kepada semua pengunjung budiman, anda dipersilakan untuk ke blog baru CP.. Tiada lagi entry akan di post dalam TEMPURUNG KACA ini..
Terima kasih..

Pengikut Yang Dihargai

Tuesday, July 7, 2009

Sesuatu Yang Tak Disangka..

Hmm sekali baca tajuk dia, teringat kat lagu Kenny Renny Martin.. hmm betul ke lagu depa tu?
tapi lagu tu lagu sedih.. yg aku nak citer ni bukan citer sedih.. walaupun aku sebenarnya tgh sedih.. bukan apa sbb masih penat lagi, 5 hari didera mental dan fizikal dan emosi dan jiwa dan raga dan akhirnya aku selsema di hari akhir.. tapi takperlah, aku dah selamat dari segala deraan 5 hari tu.. kita tgk gambar ni dulu..



Hmm agak2 nape sampai senget kepala anak kucing ni? Sebab Sesuatu Yang Tak Disangka.. hmm mcm tu lah agaknyer keadaan aku semalam sbb sesuatu yang tak disangka berlaku depan mata aku.. memang terkejut sangat2 sampai terkedu seketika.. Dahle aku mmg baru je balik dari kejutan kem 5 hari tu, pastu balik umah, terkejut lagi.. Sampai saat ni aku masih lagi rasa antara percaya atau tak, tapi itulah hakikatnyer.. percayalah..

Hmm korang pernah ke mengalami mcm tu?


Salam Kejutan,

22 Catatan pengunjung:

Kak As said...

salam pijal,

ni mesti terkezut tengok kekasih lama ni.

cikgu mas said...

salam

wooi selselma ...tuuuuut ker?? jgn dik ...cikgu cayang gak kat ko..

afisazlie said...

salam Kak As,

tima kasih banyak sbb sudi singgah umah cheq ni.. ala kak janganler panggil pijal.. panggil afis atau sazlie ke mcm cikgu, kak noor, cik atikah panggil, kan lagi sedap bunyi nyer, hehe.. nama pijal tu masa zaman2 skolah n u dulu..

afisazlie said...

salam CM, bukan selsema tu lah.. selsema terkejut nama nyer ni.. CM tak nak tanya ke terkojut sbb apa?

afisazlie said...

salam kak as,

lupe lah pulak nak jawab, bukan tergezut tengok kekasih lama, tapi terkezut sbb org jauh kembali..

apiz hensem (aku yg hensem bukan ko) said...

apasal ni pijal... laen macam jer...

afisazlie said...

salam afeezz..

hehehe entahler sejak balik dari penyeksaan di kem, lain mcm ler pulak rasa.. harap2 takde lah wayar yg short, hehe..

Noor said...

As Salam..

adinda ku sazli.. dah balik umah rupa nyer ko dik.. selama ko tak ada.. akak, tikah, cm & apiz encem selalu gak p tolong2 sapuh abuk.. he he

apa???? tekejut tgk org jauh.. jauh mana tu dik.. obersea?? near d sea?? or in d sea??

share2 lah dik 'ke ter kejutan' yang ko alami.. emmm, apa kata, akak up skit.. palace of the golden kambing! amacam..?? pssttt, jgn bg tau apiz encem.. kang misti dia nak ngikut tuh..

afisazlie said...

salam kakanda ku kak noor,

bukan tak nak share tapi kalau dah share, takle kejutan namanyer.. lagipun adikmu ini mmg suka buat org ternanti2, tertanya2..

lagipun tak dpt greenlight lagi dr org yg terbabit utk share.. nanti tak pasal2 cheq lak kena pelangkung, huhu..

oo yeke hampa semua tlg sapukan umah cheq.. terima kasih byk2 no, tapi awat g kumpul sampah2 tu dpn pintu umah cheq.. ooo sbb tu lah kot cheq kena selsema.. ni baru jer balik dari klinik.. nasib baik dr kata selsema kucing jer, tajk sampai tahap kerbau pendek tu..

apiz hensem (aku yg hensem bukan ko) said...

dia ni mesti jumpe awek yg dia berkenan, pastu tekel dapat plak tu... kan.. kan.. kan..

kak noor ni macam nak pulaukan saya jer... menci!!

Noor said...

As Salam..

uiyoo.. suka lah ko dik.. apa lagi, p lah pasar kojap.. beli ikan kembung, serai, cili api.. ko nyer chef dah balik.. berasaplah dapur 3 minggu nih.. opsss, misti ada dalca.. yummyyyy..

he he.. selsema kucing.. tu kira ok lagi.. halalllll.. kalu lagi satu nak kena samak..

ala2 apiz encem.. jgn lah majuk.. mana boleh pulaukan ko dik.. akak cakap je.. kasik ko jeles.. 'kemana saja kan ku bawa.. ke hujung dunia.. ke bintang kejora..' la la la

cikgu mas said...

Salam sazliee

aduuii,sazlie nakal betul ko yer..cikgu ingat ko kena selselma tuut..kalau itulah kejutannya..bukan sazlie jer yg kena selselma cikgu ni pulak macam nk kn pergi IJN,kat Jln Tun Razak..jantungku macam nak berhenti..pasai apa tu tetiba jer balik dik ooii???...aduh cuba cek betul ker org jauh tu,,entah2 bangla mana datang menyamar...

nak test betul ker tidak..bagi dia bahan2 dalca boleh ker dia buat cam cik lie buat??cikgu sampai skrg tak percaya.!!!he,he,he

apiz hensem (aku yg hensem bukan ko) said...

isk.. isk.. isk.. aper ni? tak paham den, orang jauh? dalca? IJN? isk.. tak paham... kak noor kasilah kefahaman itu kepada saya..

afisazlie said...

salam afeezz,

kesian ko kurang memahami.. hehe takper, lambat laun ko akan faham gak..

Hmm kak noor kompius ni, mcm ne nak bawa afeezz g bintang kejora? naik apa yerk?

afisazlie said...

salam CM,

walaupun cheq ni baru je habis didera di kem, tapi hanya jauhari mengenal manikam.. tu org dulu2.. kes cheq ni.. hanya che sazlie yang mengenal che lie, hahaha.. dah, usah risau, cheq dah pastikan.. soheh mmg yg empunya badan dan diri, bukan bangla yg menyamar (walaupun masa awal2 cheq pun ada pikir mcm tu gak) hahahaha... ingatkan bangla mana lah yg nak jual beg, hehehe..

afisazlie said...

salam Kak Noor,

sebenarnya cheq dah tak larat nak makan dalca org jauh tu.. hehehe takper2, cheq biar dia rehat cukup2dulu.. dah hilang penat, tiap2 hari cheq suh dia masak.. habis keje, balik umah tgk2 dah siap makanan.. muahahahaha..

Atikah said...

Salam sazalie...

Comenya kucing tu... kucing hang ka?

Orng jauh balik, utung ler sazali... balik kerja.. nyumm.. nyumm... tak yah beli n makan kat luar lagi... tak gitu? :)

afisazlie said...

salam Atikah,

hmm dok eh, bukan kucing cheq tu, kucing jiran kat tingkat 5 tu, bawah tingkat 6, atas tingkat 4, sebelah kanan rumah no 1, sebelah kiri rumah no 3..

hehe chef masih penat, flight berjam2, pastu kena transit lama gak kat Doha tu.. biarlah dia rehat dulu..

apiz hensem (aku yg hensem bukan ko) said...

isk3... makin tak paham aku setelah membaca komen2 di sini. dah... takmo baca lagi...

hi Kak Noor

afisazlie said...

hehehe cian ko piz..

ala jangan lah merajuk tak mo baca lagi.. nanti kak noor pujuk ko.. timang2 ko.. tul tak kat noor?

Engku Artini said...

salam kenal afis..
afis ni ada talian hayat ker dgn ciklie glamer mekah kita tu..

afisazlie said...

salam Engku Artini..

salam kenalan jua.. terima kasih sudi dtg ke rumah sy ni, hehe..

hmmm mengenai soalan tu, kalau sy jawab, nanti bocorlah rahsia pada cikgu mas.. tapi takperlah, cikgu mas dgn kak noor pun mmg dah tahu dah, hehe..

hmm lebih kurang mcm tu lah.. adalah talian2 nyer..

 
type='text/javascript'/>