PENGUMUMAN

CP telah berpindah ke blog baru iaitu CERITERA CHE' PIT.. NGEH NGEH NGEH..
http://che-pit.blogspot.com
Kepada semua pengunjung budiman, anda dipersilakan untuk ke blog baru CP.. Tiada lagi entry akan di post dalam TEMPURUNG KACA ini..
Terima kasih..

Pengikut Yang Dihargai

Wednesday, July 8, 2009

"Sultan" from Madinah?

hmm cantik botol perfume tu.. berkilauan.. bau nyer pun mmg wangi.. jauh tu import dari kedai Samad kat Madinah.. Kedai Samad? hmm Cikgu Mas jangan duk teriak noo, hahaha.. Terima kasih banyak2 kat org jauh yang bagi cheq perfume ni..


Salam Harum,

22 Catatan pengunjung:

Azemi Ali said...

Salam Sazlie,

Bertuah badan dapat ole-ole dari Mekah. Ada lebih ke? hehe

apis hensem (aku yg hensem bukan ko) said...

jelesi nya aku

Che' Pit said...

salam che mie,

org tu kata tak sempat beli ole2 sbb balik emergency, tak dirancang.. hehe takper nanti kita buat gathering beramai2..

Che' Pit said...

salam apiz,

hmm ko kan dah dapat CK one kan.. tu lagi mahal dari yg aku dapat.. kira oklah tu.. pastu siap dapat game kete apa kejadah tu yg siap dgn steering tu.. jeles gak aku walau aku tak reti main binatang tu, haha..

Noor said...

As salam..

fuiyooooo.. bau sampai damansara.. nie kalu lalu kat tepi aweks2.. misti ramai yang followwww...

pssstt.. masa gathering nanti 'harus' sembur minyak nie.. he he.. tapi akak tak bleh join kot.. depa buat waktu malam.. mana boleh join maaaa..

apis encem.. meh dik, akak belikan ko minyak cap kapak.. perghhh.. lagi power.. boleh hilang pening.. he he

Che' Pit said...

salam kak noor,

ala tak best ler kalau akak tak dapat join.. hmm takper, nanti cheq dgn CL n CM usahakan gathering siang lak spesel utk akak k.. huhu dah2 kesat air mata meleleh.. tak elok budak2 nampak.. jangan sedih2 yer..

hmm apiz, tu kak noor nak bg ko minyak power tu.. dah2, ko pun sama, jgn sedih2 lagi, kesat air mata yg menitis membasahi bumi tu, hehe..

Noor said...

As Salam..

Sob Sob.. sib baik ada ko dik.. sejuk ati akak nih.. rasa nak p timang hang la la ni jugak.. tapi sayap tak cukup besar.. hu hu..

Emmm.. dik, cik lie ada kata dia nak jumpa ngan kak faridah (kakak kak noor tu).. ko join skali ek.. akak belanja korang berdua kat semail taman tun.. layan nasik beriani.. amacam??..

pssstt.. stakat restoren mamak je dik.. yang lain tak mampu.. hu hu

PINATBATE said...

huhuhu..
bau Sultan menusuk lubang hidung ku kat Balakong ni...
jeles..jeles..( sambil buat mulut moncong ,jalan hentak-hentak kaki..)

Che' Pit said...

salam kak noor,

jangan kak jangan, jangan cari pasal timang sy, kang tak pasal2 patah tangan kaki.. cheq ni bukan ringan.. si apiz tu ringan sikit ler dari cheq ni, hehe..

laa kak noor, awat downgrade lak, huhu haritu janji mcm2.. ni yg frust ni, huhu.. tapi takperlah, org nak belanja, alhamdulillah ler.. syukur nikmat..

Che' Pit said...

salam kak pinat,

hehe yeke? dah kita kan berjiran, so menusuk le samapi kat idung kak tu, hehe.. tapi sy tak bau lak, sbb idung sumbat.. selsema..

Atikah said...

Salam sazalie...

Wah, dapat oleh2 dari CL ker? bestnya...

apis hensem (aku yg hensem bukan ko) said...

alahai pijal (ringkas dan mudah ditaip, CK One tu aku beli sendiri, aku nak yg orang bagi.. hahah...

game kete aper ke jadah tu nnt kalo ko dtg umah aku kite bole lumba sama2... saper kalah kene belanja Kak Noor...

ok Kak Noor saya terima pemberian Kak Noor itu, tp.. bagi lah dalam sekontena dua, bole gak sy jual kat pasar malam.. harus laku

CM said...

salam n ello young man

ni yang cikgu hangin niii!!.awat yer cikgu tak dapat.??.cikgu nak gak..!!!wokey..mana kunci keretaku niii....cikgu datang balakong tu yer,,dekat jerr..tunggu depan pintu..masuk dalam tak leh nanti kena cekup,he,he

cikgu nak gak..bagitau cik lie..

CM said...

salam

apis hensem(alahai cute yer budak nii..noor tumpang adik yer..

apis hensem nk perfume ker??hah pi pilih nak yang mana??Versace suker tak,??macho sikit..cikgu bayar kan..CK One dah ada kan!!ada lak k.noor nk belikan minyak kapak.awekss terbau lari lintang pukang nanti!!!

alahai noor terngorat pulak budak apis nii!!!he,he..sori potong jalan..

Che' Pit said...

salam apiz,

mana aci, ko hari2 prektis, mmg ler aku kalah.. aku ni dahler tangan bangku main game, huhu.. tapi ko tak pernah ajak pun aku dtg umah ko main game kete ape jadah tu..

hmm pas kita lawan, kita ajak ler kak noor n cikgu mas p minum kat doraisamy, takpun kedai yg ko kata nak bawa madey tu..

p/s kak noor ko tu pun mmg kaki g kedai doraisamy..

Che' Pit said...

salam CM,

hmm ada berani ke nak dtg umah balakong? CL duk tunggu2 CM, CM nak serah diri lak? Ni pun dah puas berebut dgn CL, baru cheq dapat guna internet.. dari tadi tak habis2 CL duk tunggu komen CM..

apiz hensem (aku yg hensem bukan ko) said...

wow CM.. AH suke Hugo Boss, tapi kalu CM nak belikan Versace, aper salah nyer, AH terima jer, kecil tapak tangan KLCC saya tadahkan... jgn macam Kak Noor, ade ke nak bg minyak cap kapak... jatuh saham i...

wei CL.. aper kata kita lumbe kat kedai games, kite main Daytona?? dah lama aku tak test Daytona ni.. haha...

Kak Noor kaki Doraisamy ker?? jom kak noor pekene sup thorpedo... ajak CL sekali..

Che' Pit said...

salam AH,

ko ajak aku ke ajak CL g main daytona tu? CL mana ler reti main binatang tu semua.. kalau ajak aku, aku tak nak main daytona, nak main game steering kete ko tu.. mcm best jer aku tgk..

ish2 ko ni AH, tak bersyukur, KN nak bg ko minyak cap kapak tu pun, dah cukup baik tau.. Hmm ko jgn percaya CM tu, dlm blog mcm2, berani ckp, bila CL balik sini, nak lari balik melaka lah, ke jakarta lah.. ada je alasan, huhu..

apiz hensem (aku yg hensem bukan ko) said...

CL tu bukan ko ke pijal.. hahah... salah orang plak...

ok2.. aku ajak ko lah maen daytona tu, daytona pon ade steering gak, ade brake, ade gear..

wow CM tu mmg camtu, aper kate kite cekup jer dia pastu tambat kat pokok..

Che' Pit said...

salam apiz,

CL tu org laen ler, hehe.. takper, kesilapan dimaafkan..

betul tu si apiz, CL balik jauh dari middle east, nak jumpa CM, tapi CM bagi mcm2 alasan.. masa CL kat sana, mcm2 janji2 manis yg ditaburkan.. habis dihurung semut..

hehe jom kita tambat dia kat pokok getah pastu buh kan sarang semut

aku tak mau daytona, pernah main masa kecik2 dulu, yg ko nyer tu aku tak pernah jumpa n tgk n main..

Imran Paris said...

Salam Sazli, apa kbr? Nanti insyaAllah saya sampai KL 4 Ogos nanti...agak2 En Li kita ada di KL lg ke atau dah bpulang ke Tanah Suci? Sazli...kalau sempat kita jumpa ye, i'll be in KL from 4 - 17 Ogos, insyaAllah. Salam perkenalan dari saya di Paris.

Che' Pit said...

salam Imran,

hmm 4 ogos sy tak dapat pastikan che lie masih ada di sini atau tak.. InsyaAllah, ada masa dan rezeki boleh lah jumpa..

 
type='text/javascript'/>