PENGUMUMAN

CP telah berpindah ke blog baru iaitu CERITERA CHE' PIT.. NGEH NGEH NGEH..
http://che-pit.blogspot.com
Kepada semua pengunjung budiman, anda dipersilakan untuk ke blog baru CP.. Tiada lagi entry akan di post dalam TEMPURUNG KACA ini..
Terima kasih..

Pengikut Yang Dihargai

Thursday, September 3, 2009

OBESITI.. bukan manusia sahaja






Hmm lihatlah gambar2 di atas.. hehehe haiwan pun ada yg mengalami masalah obesiti rupanyer..

Salam Sihat,

17 Catatan pengunjung:

ummi humaira said...

sian nya tengok zirafah tu kan , mesti susah nak bergerak

cikgu zainab said...

ish ish...terlebih makan atau masalah hormon!

Hanis said...

Ya Allah...comelnyeee zirafah tuuuu

Che' Pit said...

salam ummi,

hmm haah. kesian tgk zirafah tu.. sudah pasti ia bermasalah dlm pergerakan

Che' Pit said...

salam KN,

hmm sy rasa lah kan, mungkin masalah hormon ataupun genetik.. nak kata terlebih makan, utk kucing dgn anjing tu, mungkin ada kemungkinannya gak..

Che' Pit said...

salam hanis,

ngeh ngeh ngeh, mmg comel zirafah tu.. tapi terlalu comel untuk dipelihara..

apiz hensem said...

comel le pit, maner ko dpt gambor binatang ni?

Che' Pit said...

hmm member aku bagi ler piz

Ayah Zain said...

Salam CP,

Gambar tu di adjust. Bukan betul.

Che' Pit said...

salam AZ,

hmm sy tak tahu ler pulak.. mungkin iyer kot..

1206 said...

Comel2 plak haiwan2 tu obes...
tp kalu manusia obes...comel tak..?
kih kih...(merujuk pd diri sendiri tue...)

Kak As. said...

salam,

pijal jaga jaga sikit pasal obesiti ni.

takut nanti ada orang pulas telinga kamu.

comel memang comel, rasa nak cubit pp dia. kik,kik,kik.

Che' Pit said...

salam Mak As,

hehehe tak berniat pun, sekadar berkongsi jer, hehehe

hmm mak as, cheq ka yg comel tu?

rezeki said...

Salam ,

geram tgk kucing tu , kalau org melaka cakap asyik nak mengketedarah je hihihi

Che' Pit said...

salam che rezeki,

haah comel.. tapi kalau org segamat sebut asyik nak mencekik jer, ngeh ngeh ngeh

Mawar_berduri said...

eh..hamster ke tuh ? mak ai...besarnya hamster..dah macam arnab..hii

Che' Pit said...

salam mawar beduri,

hmm kuang pasti lak hamster ke apa? tapi yg coklat putih tu sekali tgk mcm ada gak gaya2 hamster.. dua kali tengok, terus blur, ngeh ngeh ngeh

 
type='text/javascript'/>