PENGUMUMAN

CP telah berpindah ke blog baru iaitu CERITERA CHE' PIT.. NGEH NGEH NGEH..
http://che-pit.blogspot.com
Kepada semua pengunjung budiman, anda dipersilakan untuk ke blog baru CP.. Tiada lagi entry akan di post dalam TEMPURUNG KACA ini..
Terima kasih..

Pengikut Yang Dihargai

Thursday, November 26, 2009

Salam Aidiladha

Takde apa sangat nak tulis, sekadar ucapan Salam Adidiladha kepada semua pengunjung yang sentiasa mengunjungi serta berkunjung ke sini.. Terima kasih, teruskan kunjungan anda dan semoga ukhuwah terjalin akan berpanjangan selamanya..





 ngeh ngeh ngeh.. cian lembu ni nak dijadikan korban.. nasib baik dia redha

p/s kepada mereka2 yang tak balik ke kg, jangan sedih2 di pagi raya no.. Huwaaa... Semoga ibu ayah ku, che lie dan semua jemaah haji agar dapat menyempurnakan ibadah dengan sesempurna mungkin.. Amin..








13 Catatan pengunjung:

SiNoMoSa said...

Salam Pijal

Aik apsal lembu hang sm dgn lembu cheq nie? huhu

Che' Pit said...

hek hek.. betul lah.. cheq baru pi cek kat rumah hang.. agaknye terlepas kot dari umah hang masuk umah cheq..

SiNoMoSa said...

Hehe..oh eks? itu maknanya dia tak nak cheq sembelih dia redha disembelih oleh hang kot :-P

Che' Pit said...

harap2 esok beliau masih ada disini, x terlepas ke mana agar boleh cheq sembelih.. hmm ada sesapa nak tlg lapah ker?

SiNoMoSa said...

InsyaAllah dia setia tunggu tu sbb muka pun nampak mcm dah redha sesangat tu haha :-)

Melapah eks? Ajak Afeezz & AZ k hehe

hazeleyed said...

SalamEid Al-Adha.
Ada orang yang berkorban hati di raya kali ini...besar pahala tu!

afeezz said...

salam shabat che pit : selamat berkorban aper saja, jiwa dan raga...

Shifu67 said...

ehhhh... siapa tuan lembu ni... sini pun ada

salam aidil adha...

My Life said...

salam..

selamat hari raya...semoga semuanya dalam redha ilahi... kita senasib ayah kita tiada di sisi.. hhuhuuhu

S said...

salam hari raya,

lembu pjal ngn lembu sinomosa memang sama sebab sekoq lembu syer 7 orang untuk kuban.

ngeh ngeh ngeh.

Hanis said...

salam aidiladha pijal....Ya Allah...hangpa berkongsi lembu nampak gayanya...

ehhhh...cheq rasa lembu hang terlepas ke umah ayahzain laaaa

Che' Pit said...

salam

cgu hazeleyad - salam aidiladha kembali

afeezz - ko lambat sms alamat, aku g uamh makcik kat sepang

shifu - tulah pasal, pandai lembu tu jalan2 kat rumah2 kita kan..

My Life - yelah kita senasib.. hmm td kawan kata dlm berita, flight balik byk tangguh.. nak knea kompemkan balik ni..

Mak S - ngeh ngeh ngeh tu lah, syer2.. sepakat lah katakan

Hanis - tuler, ayah zain pun nak masuk nama share lembu

日月神教-任我行 said...

成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,正妹,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,a片

 
type='text/javascript'/>